2011.11.08. 12:33| Szerző: Le Chat

„Fogjátok meg, és ne eresszétek el a pillanatot! Mert ha egyszer el kell majd számolnotok velük, akkor tudjátok majd meg, hogy győztesek voltatok, vagy pedig vesztesek. Hogy éltetek, vagy haltatok. Legyen szó bármilyen harcról. Mindig az győz, aki mindent belead. Az élete árán is. És ha egyáltalán van értelme az életemnek, legfeljebb, hogy én még mindig ezekért a pillanatokért harcolok. Nekem ez az életem. A másodpercek, amik előttem vannak, de én nem küzdhetek helyetted. Viszont nézz a melletted ülőre, nézz mélyen a szemébe! Azt látod majd benne, hogy a srác segít majd a harcban, látni fogod, hogy Ő meghozza ezt az áldozatot a csapatért. Tudja jól, ha rajtad múlna, te is megtennéd ezt érte. Ezt hívják csapatnak! Tehát vagy túléljük ezt a harcot egy csapatként, vagy oda veszünk, egyénenként. Ennyi a történet. Ez a futball. Na, melyiket akarjátok?"

 

 

(Al Pacino híres mondatai Tony D'Amato edző szerepében a Minden héten háború *Any Given Sunday* című filmből. Kép innen. Al Pacino az IMDB-n.)

 

Címkék: idézet pillanat pacino  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gustodellavita.blog.hu/api/trackback/id/tr543363215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása