A közönséges és az elegáns fehérnemű találkozása egy megszentelt pillanatban. Sosem tudom eldönteni, hogy a látott darab tulajdonképpen melyik kategória akar lenni. Persze, vannak egészen kifinomult és egészen konkrét utalások minden kollekcióban, de akkor is. Az üzleteik a budoár és a szalon kombinációjára épülnek, a primitív, műbőrrel bevont, rajzfilm-mintás paskolót drága, strasszokkal kirakott üvegvitrinbe helyezik, a lakkbugyit piedesztálra emelik, kevés darabszámmal dolgoznak... profin. Nyíltan hajtanak, már az elnevezésben is a provokációra, de nem ócska vagy elnagyolt a végeredmény. Szeretjük.
A márkát egyébként a szintén nem elegáns és visszafogott darabjairól híres Vivianne Westwood fia, Joseph Corré alapította. Közel 20 éves a cég. A 2012-es kollekciót az új francia felfedezettel, Mylene Jampanoï-val reklámozzák. A lány különleges arca a kínai mamának és a francia papának köszönhető, aki az Azutánban (Hereafter) 2010-ben már Matt Damon-nal dolgozott együtt. Őt is szeretjük.