2012.02.14. 09:48| Szerző: Le Chat

 

A sokat emlegetett és fotókkal dokumentált tífuszon sikerült átesni, az intéznivalók azonban csak gyűltek az agonizálás időtartama alatt is... Le vagyok maradva, ezek a tények. A bloggal is, khm-khm. Viszont sikerült átrendezni az életem, a feng-shui elvek szerint, a fejem szigorúan a boldogság és szakmai siker sarokba néz, kezemmel az utazás sarok irányába mutatok, fenékkel a káros szenvedélyek és demotiváló tevékenységek sarka felé fordultam. Ha van ilyen, úgy értem. A horoszkópom szerint is eljött az idő az önmegvalósításra, ami azért nem szerencsés, mert akkor erre nem is kellett volna korábban energiát pazarolnom, csak koktélozni valami szép, de legalább drága üdülőhelyen.

 

A kényszerpihenő alatt sokat olvastam, írtam és gondolkodtam. A Bunny Munro halála egy rossz könyv, szerintem, a Márai-összes megunhatatlan, Szabó Magda még mindig a legjobb magyar írónő, Houellebecq Térkép és tája szerintem alulmúlja a Csúcsont és az Elemi részecskéket, a képes albumok Olaszországról még mindig szépek, az újságok pedig a hírportálokkal és blogokkal egy sorban idegesítőek. Szívroham és apátia egyszerre. A női magazinok legalább azzal vannak elfoglalva, ami valóban fontos: divat, szépségápolás, sztárok, diéta és fitnesz, magánéleti tanácsok szendéknek és vadállatoknak is.

 

Múlt hétvégén tettünk egy kisebb kitérőt a helyi MaxMara outletbe, „hiba” volt. Nagyon ütős az árukészlet, párezer forintokig menő leárazások vannak. Téli szövet és pufikabát már csak elvétve akad, de csizmák még vannak a készletben. A cipőknél-táskáknál egyébként csak egy-egy darabhoz lehet kedvezőbb áron hozzájutni. Az új táskakollekció gyönyörű: finom szürkék, bézsek, tevebarnák és néhány extrém színű darab. Vannak pénztárcák és estélyi táskák kedvezőbb áron, tiszta selyem kendők és fehérneműk 4-5000 forintért. A legnagyobb fogás nálam egy fekete trencskó volt, a legviccesebb egy zöld buggyos szoknya. Nadrágot sosem sikerült még itt kifogni, de szoknyák, ruhák és zakók terén verhetetlen számomra a hely. Most még fehér inget is sikerült beszerezni. Kiváló bemelegítési lehetőség valamilyen szombat délutáni-esti sporttevékenység előtt, a kasszánál garantáltan leveri az embert a víz! 19.00 óráig nyitva van a „Pokol Tornáca” hétfőtől szombatig...

 

Megyek pestós-kecskesajtos paradicsomlevest főzni. Mert az finom.

 

 

(Fotó - MaxMara régi, de kedves: 2010-es kollekció és innen érkezett.)

A bejegyzés trackback címe:

https://gustodellavita.blog.hu/api/trackback/id/tr934103815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása